Когато за пореден път чуя в национален ефир Фики Стораро да вие в ритъма на протяжен ориенталски макам: "Сега е момента за апартамента!", си мисля - как стана така, че родните рекламисти я докараха до панаирджийските провиквания от пределектронната ера: "Хайде мента, сега е момента!".
Явно в копирайтинга и слоганотворчеството :) трайно е навлязло поколението, възприело висините на поетическото изкуство от текстописците на турбофолка.
Все по-често чувам, дори и сериозни, марки да се рекламират с нещо от рода: "Хапче чудно ти вземи / облекчение усети / и щастлив ще бъдеш ти" Ти-ти-рити-тън-мън-дзън!
А е било време (някога), когато вечната и свята Елисавета Багряна също го е правила - реклама за пудра "Идеал". Че и преди двайсетина години и Георги Господинов с прословутото "Нашите пасти са вашите страсти!".
Няма нищо страшно, де! Защото прозрението: "За простите българи, просто написах." е не на друг, а на Паисий Хилендарски...
Каквито българите, такива и рекламите!
С което отчитам, че таргетирането при Стораро е изключително точно...
Няма коментари:
Публикуване на коментар